torsdag den 31. januar 2013

Buksetip

Jeg er ingen modeblogger! Det skal der ikke være tvivl om :-) Men hvis jeg falder over noget godt, så vil jeg gerne dele det med jer! Også mode! I dette tilfælde er det et par bukser fra Cos! Jeg har længe ledt efter et par tætsiddende sorte bukser, som der ikke kommer knæ i, og jeg har endelig fundet det perfekte par hos Cos! De er revet væk i butikken, så jeg skyndte mig at slå til i webshoppen! De er lidt store i størrelsen, så jeg vil anbefale en størrelse mindre end, hvad man normalt er vant til. De har et lidt shiny look og er en kombination mellem busker og leggins! Kh K .-)


2 kommentarer:

  1. Tak for tippet- kunne virkelig godt bruge et par- tør dog ikke købe bukser fra Web- med mine runde former skal de vidst prøves;) - må i cos og lure!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det MÅ du altså! De er så gode! Og ok varme faktisk også! KH K :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share It