onsdag den 23. januar 2013

Wannabe Wang nederdel - ikke en nyhed!

Utroligt nok har jeg syet noget til mig selv! Og så endda med succes :-) Easy peasy wannabe Wang nederdel. Selvfølgelig set før i blogland. Den er syet i den lækreste uldkvalitet fra City stoffer. Strømpebukserne er i uld og fra COS. Støvlerne er jeg allerede meget glade for! Med en termosål i, kan jeg også holde fødderne varme i kulden, så jeg føler mig godt klædt på til vejret! Billederne er taget med min 50 mm linse! Den skal jeg huske at bruge! Find en vejledning til nederdelen her. Jeg har drejet min 25 cm. KH K :) 


25 kommentarer:

  1. Jeg har også syet en, og den er bare så behagelig at have på. Nu bliver den ikke brugt meget pga maven, men jeg glæder mig til igen at kunne hoppe i den. Din er blevet så fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Den er så behagelig. Og et hurtigt lille syprojekt. Håber det går godt med bebsen :-) KH K

      Slet
  2. Wauw den ser skøn ud, jeg syede også én i sommers, har godt nok ikke brugt den synderlig meget, måske jeg skulle prøve i noget andet stof...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den er blevet helt perfekt. Det er også min version 2.0, og denne er blevet meget bedre end den første. Nok mest fordi jeg synes den første blev for kort! Jeg er allerede meget glad for uldkvaliteten! Den kan jeg anbefale :-) KH K

      Slet
  3. Hvor er den lækker! Hvis jeg kunne sy så gik jeg selv igen, den er så fin til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal ikke vær en haj for at sy den ... Så måske kan du :-) KH K

      Slet
  4. Den ser lækker ud! Det projekt skal jeg vist også snart forsøge mig med:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, det skal du. Du vil ikke fortryde :-) Tror jeg skal i stof og stil i weekenden og gøre indkøb til prinsessekjole :) KH K

      Slet
  5. Ihh hvor er den fin - måske et begynderprojekt jeg kunne kaste mig ud i...? Hvilket stof vil du anbefale? Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes! :-) Du skal vælge noget stof med lidt stræk i. MEN som nybegynder vil jeg klart anbefale, at du går uden om jersey. Vælg noget med elastin i. Det strækker sig knap så meget, og alligevel nok til at lave nederdelen i. Held og lykke - det bliver godt :-)

      Slet
  6. Sådan en ønsker jeg mig:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad du ønsker skal du få :-)

      Slet
  7. Ej den er fin og så er jeg vild med farven!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Farven er måske knap så krads i virkeligheden ... Farven er som altid svær at affotografere .... KH K :)

      Slet
  8. At den er i uld og så farven! Argh men altså...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Den er allerede blevet en favorit hos mig selv. Er også ret vild med farven og ulden :) KH K

      Slet
  9. Pænt! (Og mega-sej vejledning, du linker til!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja, den ret sej! KH K :)

      Slet
  10. Super fin og lækker farve! God weekend:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Silke havde sløjfe i håret i dag! Jeg er selv helt klar på det også :) KH K og god weekend til dig!

      Slet
  11. jeg har så længe overvejet at sy en af de her, måske jeg endelig skulle tage mig sammen, for din er da godt nok blevet lækker :)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes! Det skal du :) Den er nem at sy, og noget så dejlig og behagelig at have på! KH K :)

      Slet
  12. Rikke Sanderhage29. jan. 2013 kl. 22.21

    Ihh, hvor er den blevet fed! Jeg er også vild med den skønne farve :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke :-) Jeg har fået blod på tanden efter nederdelen her! Så jeg har gang i noget mere til mig selv! Det er ret fedt faktisk :) KH K

      Slet
  13. Hvor er den bare super flot, og fantastisk farve du har valgt!! :-)
    Jeg overvejer selv at give mig i kast med sådan en nederdel... håber at den bliver lige så vellykket ;-) hehe..
    KH Marie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share It