tirsdag den 5. februar 2013

* * *

Se lige! Fine stempler fra Søstrene Grene! Lidt arbejdsskadet er man vel allerede blevet :) Jeg er bagud med bloggen! Beklager. Det er ikke det, at der ikke sker noget! Det er netop det, at der sker en masse! Det lykkedes mig at komme i Stof og Stil. Uden at tanke bilen! Så nu sidder jeg og syer prinsessekjole til Silke. Det tager sin tid. Jeg har også endelig gang i noget til mig selv, som tegner vældig godt! Jeg viser alt sammen frem på bloggen, når jeg  er færdig. Snart. Så får jeg forhåbentlig også tid til at sætte mig ved computeren igen! Jeg er så frygtelig langt bagud på Bloglovin og min google reader ... 4 hænder, ja tak :-) KH K 


8 kommentarer:

  1. Hmm.. der er jo en her som snart skal lave invitationer til bryllup! Så ret så fine stempler. I butikkerne snart eller hvad??

    Spændende at se prinsessekjole :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu faktisk:) Suk du er heldig at have udsigt til et bryllup! Det er en fantastisk dag:) Kh K

      Slet
  2. Så godt de stempler i dag, men lod dem ligge! Måske jeg lige skal forbi igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe:) Det kender jeg godt! Kh K

      Slet
  3. ja hehe du ved at jeg også godt kunne bruge fire hænder :) Life as working mama

    SvarSlet
  4. Ææælsker stempler - der kom muligvis også et par nye hjem til samlingen efter søndagens besøg hos søstrene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er i hvert fald ret fine! Der er også et fødselsdagsstempel, jeg synes er særligt fint. Kh K :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share It